
Merhaba,
Uzun bir süredir yazmadığımın farkındayım ama bundan sonra daha sık yazacağıma söz veriyorum. Ben Duygu, Evet blog'umu bayadır ihmal ediyorum. Gelelim uzun zaman aradan sonra yazmak istediğim ilk konuya.
Greenpeace'in sosyal medya kullanımı !!! Bence geri dönüş için seçilebilecek en güzel konulardan bir tanesi. Greenpeace ve duyarlı insanlar sosyal medyanın gücünü keşfettiler ve markalara artık sadece bilgisayarlarının başında doğruyu gösterebiliyorlar. Sizce de bu harika olduğu kadar markalar açısından korkutucu değil mi?
Birçok marka mutsuz müşterilerin sosyal medyada yarattıkları etkiyle uğraşamakta zorlanırken şimdi birde Greenpeace gibi organize olmuş birimlerle de başa çıkmak zorundalar. Ve bu birimler sosyal medyayı gerçekten çok iyi kullanıyorlar!!
Offline dünyada organize olma konusunda gerçekten başarılı olan Greenpeace online dünyada da bu başarısını devam ettireceğini geçtiğimiz aylarda hepimize kanıtladı. Mart ayında Nestle ve orangutan davasındaki yakaladığı başarı BP ile devam etti.
Benim düşüncemi soracak olursanız.. Günümüzde offline hareket etmeye üşenen fakat duyarlı insanlar Greenpeace'in online aktiviteleri gibi aktivitelerle harekete geçebilecekler ve bir çok yanlışı düzeltme yaptırımına sahip olacaklar.
Unutmayalım ki yapılan her offline aktivitenin online bir yansıması mutlaka vardır. Şimdi ise offline bir harekete ihtiyaç yok.. Protesto gücünüz sosyal medya gücünüze eşit :) Eyvah eyvah!!! Bence şirketler sosyal medya ekiplerini bir an önce oluşturmaya başlamalılar...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder